שלום . רכשתי טאבלט משולב טלפון בתאריך 3.9.2014 עם אחריות של שנה מרשת "עולם הקולנוע" .
במסגרת האחריות ולפני תום שנת האחריות נוצרה בעיה טכנית (לא שבר )במכשיר ויצרתי קשר עם חברת "ויזואל " שמציגה את עצמה בספח המצורף למוצר כ"יבואן המורשה של חברת " asus " אותה חברה לאחר שפניתי אליה בדבר הבעיה למכשיר הפנתה אותי למעבדה שנקראת "D.C.S מחשבים " שנותנת שרותים ותמיכה במוצרי "asus " לאחר קנייה (היא נותנת השירות כנראה לאותה חברת "ויזואל "לאחר קניית המוצר
פתחתי קריאה בתאריך 4.8.2015 ושליח הגיע לביתי ולקח את המוצר למעבדה בתאריך 6.8.2015 ומעבדת התיקונים שלחה אליי אישור שהמוצר הגיע למעבדה בתאריך 9.8.2015 . המכשיר היה במעבדה זמן ארוך שמעל 14 ימים ולאחר שפניתי אל המעבדה נאמר לי שאין חלקים למכשיר שרכשתי מה שנוגד את החוק (כמדומני 10 או 14 ימי תיקון ) ואני צריך להמתין שחלקים חדשים יגיעו מחו"ל . כך הזמן חלף והחלטתי לפתוח תביעה בתאריף 30.8.2015 כנגד מעבדת התיקונים " D.C.S מחשבים " שהיא מחזיקה במוצרי ללא מענה וללא חלקי חילוף . עד כתיבת שורות אלה המכשיר לא הוחזר ואיני יודע מתי המכשיר יגיע סוף סוף לביתי
כל הנושא הזה גרם לי לבעיה רצינית של הוגמת נפש ,תשלום מיותר לחברת הסלולאר בגין תשלום חבילת סלולאר חודשית ללא היכולת להשתמש בה כי המכשיר לא ברשותי ויש בתוכו את כרטיס הסים שלי .
לשאלתי :
את מי אני צריך לתבוע בנושא זה ?
האם את עולם הקולנוע החנות שמכרה לי את המכשיר ?
האם את היבואן המורשה "ויזואל " שהיא היבואן המורשה של חברת "ASUS " (כך רשום באחריות )?
האם את האסוס בישראל ?
האם את מעבדת התיקונים "D.C.S מחשבים " שמחזיקה את המוצר זמן ארוך ומעל הזמן שהחוק קבע בדבר זמני תיקונים שלאחר קנייה ?
* בנוסף מה גובה הפיצוי שאני צריך לדרוש מבית המשפט בכל ההליך הזה ?
בכבוד רב יאיר
אשמח לעזרה ותשובה מדויקת שלא אביא סתם את הנתבע ובסופו של דבר אני אפסיד ואשלם הוצאות נוספות
שלום,
על פי מה שאתה מתאר כבר הגשת תביעה בבית המשפט (30.8.2015) כך שכל שאלותיך אינן רלוונטיות.
אגיד בכללי שאם אינך בטוח תוכל להגיש תביעה כנגד כל הגורמים הרלוונטים.
על מנת שאוכל לענות על שאלתך בצורה מדויקת (כפי שאתה מבקש) עליי לראות את כל חומר הראיות בעניינך, כדי לבחון על מי חלה האחריות בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שאתה אומר "כל הגורמים הרלוונטים " זה אומר להביא את נציג החנות "עולם הקולנוע " שמכרה לי את המוצר .בנוסף לכך ,את נותן השירות לאחר מכירה שהיא חברת " ויזואל " ובנוסף את מעבדת התיקונים D.C.S שהיא עובדת עם ויזואל ונותנת שירות למכשירים שלה לאחר קנייה ועל כל זה אני אתבע את "אסוס " ואני מבין שבבית המשפט יהיה אחת שיפסיד בהליך הזה כך שהגורמים האחרים שסתם הבאתי אותם למשפט ויצאו כלא אחראים על ההליך הלא תקין יקבלו ממני הוצאות משפט ?
שלום,
הגורמים הרלוונטים הם כל הגורמים שאחראים על המחדל או העוולה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום,
הגורמים הרלוונטים הם כל הגורמים שאחראים על המחדל או העוולה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר