הזמנתי מחברת סלקום ממיר לטלוויזיה,
תיאמו לי משלוח לתאריך 07.09.2015 בין השעות 16:00-19:00
לצערי הרב שליח לא הגיע כלל.
יום למחרת כאשר יצרתי קשר אמרו לי שהייתה תקלה עם חברת השילוח.
פניתי גם לנציג תלונות הציבור של סלקום, וקיבלתי מכתב שהנציג טעה בכך שתאם לי מסירה ויש פיצוי שהוצע לי במידה ואזמין שוב את השירות לחודש חינם ע"ס 149 ₪ .
השאלה אם אני יכול במקרה זה לפנות לתביעה לבית משפט לתביעות קטנות.
אני יודע שקיים חוק של הטכנאים לגבי זמן הגעה/אי הגעה.
האם במקרה כזה החוק מגן גם עלי ויש טעם בפניה לבית משפט?
שלום,
חוק הטכנאים לא חל על שליחים ולכן לא תוכל לתבוע מכוח חוק הטכנאים, אך החלט ובמידה ותבחר, תוכל להגיש תביעה בגין רשלנות ללא קשר לחוק הטכנאים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר