מכובדיי, שלום.
ביום שישי שעבר (16.10.2015) נרכש מקרר חדש בפתח תקווה, בחנות, מסוג LG. המוכר בחנות מסר, כי המקסימום שהיבואן ישלח את המקרר יהיה 7 ימי עסקים, אך הוא יעשה את מירב המאמצים, על מנת שזה יגיע מוקדם יותר, והוסבר לו כי כרגע אין ברשותנו מקרר (בינתיים הישן תוקן, על מנת שהאוכל יכול יהיה להמשיך חלק מן החיים שלנו בבית... ולא נחיה על אוויר, על חשבננו, כמובן).
ביום חמישי האחרון נוצר קשר עם החברה, על מנת לברר מה קורה עם המשלוח, ואלה מסרו, כי "חשבו" שמישהו יצר עמנו קשר לתיאום, ברם זה לא קרה, וככל הנראה "רק ביום ראשון יגיע המקרר, מאחר וקשה מאוד להאמין שמישהו ביום שישי יספיק לשלוח את המקרר..", ובלית ברירה המתנו לשיחה, כאשר זאת לא הגיעה, וליצור קשר עם היבואן כמעט עניין בלתי אפשרי!!!
היום נוצר קשר עם החנות ולאחר דין ודברים, זה המשיך הלאה וככל הנראה יצר קשר עם גורם זה או אחר, ופתאום נוצר קשר עם המשלחים, ואלה מסרו כי "נקבע למחר משלוח" (מי קבע? איך קבע? כמה קבע? מתי קבע? למה קבע על דעת עצמו? ועוד שאלות כאלה ואחרות!!!) - מחר תהיה בעיה לקבלם (אעפ"י שמחר זה עדיין תקף מבחינה חוקית, מאחר ומחר הוא היום ה"שביעי" המחוייב כ-"אספקה תוך 7 ימי עסקים!") ונצטרך לדרוש מאחד האחים שיהיה בבית באופן מיוחד, לקבל המקרר, אחרת ידחו גם את זה (בכיף, למה לא?!!!)
אשמח לדעת אם ישנה עילה לתביעה, מאחר ובשיחת טלפון עם הגורם השולח אין אפשרות להשיג מענה, אלא מענה של "אנחנו לא יכולים לומר מתי הגיעה הפניה לאספקה ומשלוח, אלא רק ליצור קשר עם היבואן!"
האם ישנה עילה לתביעה של מיליונים (או כמה שקלים פחות, גם על זה לא אתווכח!) בבית משפט לתביעות קטנות, או שאין עילה ואין מסמכים מחייבים, כך שאין למה ולאן להתקדם?
ואפילו לעזרה משפטית במחיר סמלי (שוב, כאמור, אם ישנה עילה של כמעט 100 אחוז ולא סתם עילה של אחוזים בודדים לעניין, אין לי כוונה לעשות צחוק ולבזות את בית המשפט לתביעות קטנות!)!!!
תשובותיכם תועלנה מאוד,
בתודה מראש ובברכת המשך שבוע שקט וטוב,
אורי
האם יש עילת תביעה למה ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
עילה לכך שהם החליטו עבורנו ללא תקשורת מוקדם שמחר בבוקר כבר כאן = בלי לתאם בלי לבדוק בלי שום דבר... עוגמת נפש ואי יכולת להגיע לאף גורם, כל גורם מעביר הלאה!!
שלום,
בגדול יש עילה לתביעה, אך בית המשפט יחשוב שזה קטנונת.
אני לא מציע לתבוע בעניין זה, אך לשיקולך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
התשובה היא כן. יש עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
כאילו שלא די בעצבים על השירות הלקוי והגרוע, היום גיליתי, כי חייבו אותי במחיר מלא של המקרר דרך כרטיס האשראי וכך גרמו לתפוסה של מסגרת האשראי אעפי ששילמתי 70 אחוז במזומן ואת שאר 30 אחוזי השארית בלבד דרך כרטיס האשראי ואין ים מי לדבר: חברת ברימאג היבואנית אינה עונה לטלפונים והחנות אינה מודעת לסיבה לעניין ואין לאן לפנות לבדוק השטות המדוברת!!!
שוב לתגובה שתקרב את ה"מיליונים", כפיצוי 😊
תודות מראש אשלח, אורי
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר