שלום רב.
עקב תקלה בנתב של חברת תקשורת לא היה לנו טלפון ומכיוון שאימי סיעודית והיה לה לחצן מצוה נאלצתי שלא לעוזבה וביקשתי שוב ושוב מחברת התקשורת להתחשב ולשלוח מהר טכנאי אך תיאמו הגעת טכנאי רק כעבור 9 ימים ללא שום התחשבות.
ביום בו היה צריך להגיע בין 16:00 ל 18:00 קיבלתי שיחה שבה נאמר שלא יגיע בזמן וביקשו לתאם למועד מאוחר יותר וביקשתי שיגיע בשעה 19:00.לאחר השעה 19:00 קיבלתי שיחה מהטכנאי שלא יגיע עקב תקלה ואמר שלמחרת יתאמו איתי מועד.למחרת בצהריים קיבלתי שיחה בה רצו לתאם לעוד 3 ימים והפעם איבדתי את העצבים ודרשתי שיגיע בעוד שעה.שוב הסברתי על לחצן המצוקה ועל חוסר ההתחשבות ולבסוף הגיע.
שמעתי עורכת דין של המועצה לצרכנות
מדברת על כך שהשיגו לאנשים פיצוי על אי הגעת טכנאי.
המקרה הזה מוטט אותי ואבקש לדעת מה ניתן לעשות כנגד חברה זו.
שלום,
כפי שאתה מציין תוכל להגיש תביעה בעניינך בבית המשפט לתביעות קטנות בהתאם לחוק הטכנאים הקובע כי בגין אי הגעת טכנאי יש לשלם פיצוי הקבוע בחוק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר