שלום רב
פניתי לספק סללורי עם בקשה לבטל חסימת המכשיר שנרכש לפני כ-7 שנים מסגרת תוכנית קו+מכשיר. במרכז השירות הסכימו שעלייהם לשחרר את המכשיר אבל הודו שאינם מצליחים לעשות את כן. בתור פתרון יחיד הם הציעו להחליף במכשיר משומש למדי (שלי מדור ישן אך כמעט לא היה בשימש). מה מחייב החוק במידה והספק לא מצליח (או מסרב בטענה) לבטל את החסימה? מה עליי לעשות בנידון?
תודה!
שלום,
אין חוק בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר