רכשתי מוצר מהאינטרנט שככל הנראה בעקבות טעות מחירו היה כ10% מהמחיר האמיתי. החברה התקשרה ואמרה שמבחינתה העסקה מבוטלת.
האם חוק עומד לטובתי או לטובת העסק?
שלום,
החוק הוא לטובתך. על בית העסק לעמוד מאחורי הטעות שלהם, בטח לאחר שבוצעה עיסקה. ראה בעניין זה חוק הגנת הצרכן והתקנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר