לפי המעקב אחר החבילה, היא רק התחילה טיפול ב-5.1.2016, חודשיים וחצי אחרי ההזמנה המקורית, והמשלוח יצא בטיסה לכיוון ישראל ב-12.1.2016.
עברו כבר 3 שבועות מאז, ואין פרטים נוספים. בדואר ישראל אמרו שהחבילה כנראה בתור של המכס.
בעיקרון, את המגפיים הייתי צריך עבור טיול לחו"ל שיצאתי אליו בראש השנה האזרחית. היות והמגפיים לא הגיעו אחרי חודשיים וחצי, למרות שמצויין שהמוצר צריך להגיע תוך 15-35 ימי עסקים, נזקקתי לקנות מגפיים נוספות בארץ.
האם יש פה עילה לתביעה ? את מי ? ואיך ? "שרות" הלקוחות באתר לא ממש נגיש...
שלום,
על פי מה שאתה מתאר יש פה עילה לתביעה בגין הפרת הסכם. הבטיחו לך את אספקת המוצר תוך מס' ימים, אך המוצר לא הגיע לידך במניין הימים. לפיכך קיימת במקרה זה הפרת הסכם ויש לך עילה לתביעה.
עליך לתבוע את החברה מנה רכשת את המוצר כמובן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר