רכשתי שמלה ביום חמישי בשעות הצהרים ושילמתי 1000 ₪ השמלה היתה זקוקה לתיקון ונאמר לי כי ביום שישי תישלח לתיקון וביום שני תהיה מוכנה. ביום שישי בבוקר התקשרתי על מנת לבטל את העסקה לפני שתישלח השמלה לתיקון. נאמר לי כי יש אפשרות שנשלחה כבר לתיקון ושאתקשר מאוחר יותר על מנתשבעל החנות יבדוק האם אפשר לבטל. כעבור חצי שעה התקשר אלי בעל החנות ואמר כי השמלה תוקנה ושלא ניתן לבטל את העסקה. האם עדיין אפשר לבטל היות והזמנים שהוצגו לי היו שגויים?
שלום,
האם בדקת שאכן השמלה נשלחה לתיקונים או שזה רק נאמר לך בעל פה ?
לא ניתן לבטל עסקה בגלל זמנים מוקדמים יותר אלא בתוצאה של איחור ניכר.
בכל מקרה, יש לפעול בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) בכל הקשור לביטול.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
לא ראיתי את השמלה מתוקנת אך בעל החנות התקשר אלי ואמר לי לבוא לקחת אותה. חשוב לציין שבשיחה הראשונה שלי עם בעל החנות הוא אמר כי יתכן שהשמלה עברה תיקון והוא צריך לבדוק... וביקש שאתקשר אליו עוד שעה. אחרי חצי שעה(מהשיחה הראשונה) חזר אלי בעל החנות וטען כי השמלה מוכנה והיא אצלו ברכב והוא בדרך לחנות... להערכתי הוא תיקן אותה במקום על מנת שלא אבטל את העסקה. האם אפשר לבטל בכל זאת??
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר