שלום,
לפני כ-5 חודשים שלחתי בקשת התנתקות דרך אתר "נתק" מחברה סלולארית כיוון שעברתי לחו"ל ואין לי צורך בשירות שלה יותר.
בניסוח של המכתב נכתב כי אני מבקש לנתק את מנוי XXX, ומספר הטלפון שלי הוא YYY (מספר שונה, כי הרי אני כבר לא בארץ!). המנוי לא נותק בטענה כי המספר לא נכון, למרות שהניסוח היה תקין.
שלחתי מכתב התנתקות נוסף בו מצויין מספר הטלפון XXX שאותו אני מעוניין לנתק בכל הסעיפים כבקשתם.
לא קיבלתי יותר התראות ולא חשבוניות חודשיות לכן הסקתי שהעניין טופל.
מספר חודשים לאחר מכן אני מקבל הודעה באימייל "החשבונית החודשית שלך....." עם המשך החיוב. בדיקה עם אתר האשראי הראתה לי שהם ממשיכים לחייב אותי. הסיבה היחידה שלא בדקתי לפני כן היא שהייתי עמוס במבחנים בלימודיי.
לאחר שיחה מייגעת בצ'אט עם נציגת שירות נאמר לי הדבר הבא:
"במשך מעל 3 חודשים לא בדקת האם הקו נותק מכיוון שנציג לא טיפל בפניה זו, על פי סעיף 19, באחריותך לוודא שאכן נותקת במועד, ולא תשמע ממך טענה כי הסתמכת על דיווח המערכת האוטומטית של נתק"
כמו כן סירוב לניתוק. יש לי את כל ההתכתבות, מכתבי הבקשה של ההתנתקות וההליכים מתועדים. האם יש עילה לתביעה קטנה ?? איך אני מבצע זאת כאשר אני בחו"ל? האם שהות של כחודשיים (חופשת קיץ) תספיק?
שלום,
כן. בהתאם למה שאתה מתאר יש עילה לתביעה קטנה.
כאשר אתה בחו"ל יהיה עליך לתת יפוי כוח לעו"ד כדי שעו"ד יפעל בשמך.
במידה ואתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר