רכשתי את מכשיר הlg g4 ביוני 2015 לפני כמה חודשיים lg הודיע על תקלה ביצור המכשיר אשר גורמת ללואת איתחולים... תקלה זו קרה לי לפני שבוע לקחתי את המכשיר לתיקון עם אחריות היצרן שיש לי עם הרכישה של המכשיר כאשר נתתי אותו למעבדה לא הציעו מכשיר חלופי ונאלצתי להסתובב שבוע ללא טלפון... כאשר המידע על מכשיר הlg g4 הוא חיוני עבורי נמחק ללא כול הזמנות לגבות... האם מגיע לי פיצויים מן החברה?
שלום,
כן בוודאי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
איך אני יכול לקבל את הפיצויים האלו?
החברה הציעה לי כפיצוי מגן מסך האם אתה חושב שזה פיצוי הולם או שלפי החוק מגיע לי יותר מכך?
איך אני אוכל לקבל את הפיצויים מן החברה?
שלום,
אתה יכול לפנות לחברה באמצעות מכתב התראה לפני תביעה (בעצמך או באמצעות עו"ד) או הגשת תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
האם לדעתך יש צורך בעורך דין לשם כתיבת המכתב והגשתו?... כמה יעלה לי עזרה מן עורך דין בזה?
שלום,
באם אינך יודע לעשות זאת בעצמך בוודאי שעדיף להשתמש בשירותיו של עו"ד, שהרי זה מקצועו ומיומנותו.
אני מניח שכל עו"ד לוקח שכ"ט שונה בהתאם בהתאם לניסיונו.
חל איסור על עורכי דין לפרסם שכר טרחה באינטרנט. איתך הסליחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר