שלום רב,
רכשתי ספה יקרה תוצרת גרמניה אצל יבואן רשמי.
ההמתנה הייתה ארוכה 90 יום שילמתי מזומןץ
המוצר עצמו היה פגום מספר רב של פעמים שהעלה חשש שמדובר בזיוף בתוך ישראל משום ההכרות שלי שגרמנים לעולם לא היו מוצאים מוצר כזה שיעבור את האבטחת האיכות הקפדנית שלהם.
זה הדליק לי נורות אדומות שהיבואן לבטח מייצר חלק מהמוצרים בישראל או במקום אחר כך מציג מצג שווא וגורף כספים רבים.
רציתי לפנות ליצרן בגרמניה עם החשבונית והתמונות ולבצע הצלבה באם יצא מהם מוצר כזה מהמפעל.
שאלתי איך אליי לפעול זו פעם רביעית שהמוצר חוזר ליבואן.
והאם ניתן לתבוע את היבואן .? וזאת שעוד שבוע נגמרת האחריות של שנה.
תודה.
שלום,
אינני מבין מה אתה מעוניין לעשות ?
עליך להגיש תביעה כנגד הגורם ממנו רכשת את הריהוט. בהתאם לחוק אתה יכול לתבוע את כל הגורמים האחראיים בשרשרת מהמייצר ועד למוכר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה רבה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר