שלום!
הזמנתי מרשת מוצר מסויים במחיר נמוך משמעותית מערכו בשוק.
החנות לא כיבדה את ההזמנה בטענה שהמחיר הינו טעות.
החנות לא טרחה להודיע לי טלפונית/מייל על אי כיבוד העסקה, אלא דבר זה נודע לי רק לאחר כמה ימים כשהתקשרתי לברר.
בזמן זה הפסדתי עסקה אחרת.
במרחבי הרשת מובאים מקרים מהשנים 2007/2009 (למשל פסיקתו של כב' השופט אברהם טננבוים) מקרים בהם פסקו לטובת הצרכן.
החנות טוענת כי אין לה חובה לקיים עסקה בה המחיר נמוך משמעותית מהמחיר הריאלי.
מה התשובה הרלוונטית ל 2015??
האם יש לי עילה לתביעה בבית משפט לתביעות קטנות?
סליחה, 2016...
האם יש בסיס לאמירה ש"כאשר המחיר המוצג בלתי סביר למוצר לחנות אין חובה לכבדו"?
לא מצאתי התייחסות לכך בחוק (יש מקור נגיש ומוסמך לכך?).
וכאמור, פסיקות אחרות מוכיחות ההפך.
תודה רבה!
שלום,
הצדק הוא עמך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום,
בהתאם לחוק הגנת הצרכן והתקנות שנקבעו מכוחו בוודאי שיש במקרה אותו אתה מתאר עילת תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר