שלום,
רכשתי לפני כשבועיים מחשב, כאשר פתחתי את האריזה בבית גיליתי שהוא תקול.
הייתי צריך ליסוע לשם חזרה למחרת כדי לבדוק מה הבעיה ונאמר לי שיש לו רכיב תקול שצריך להחליף.
אמרו לי לחזור בעוד חצי שעה, בלי לקחת ממני מספר טלפון כדי להודיע לי במדוייק מתי הוא מוכן, וכאשר חזרתי נאמר לי שאין להם רכיב להחליף לי וצריכים להזמין חדש. (ז"א סתם בזבזתי מזמני שעזבתי את העבודה באמצע היום כדי לחזור לשם בפעם השלישית!)
מאז עברו כמעט שבועיים ואף אחד לא יצרתי קשר, ברצוני לבטל את העסקה אך הם אומרים שאי אפשר לבטל עסקה על "מחשב בהרכבה אישית", והנציג מכירות לא אמר לי דבר כזה ביום הרכישה.
מה אני יכול לעשות ע"מ לקבל את כספי בחזרה?
שלום,
לצורך קבלת כספך בחזרה, עליך להגיש תביעה כנגד החנות בגין ביטול עסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר