היי שמי דורין בתאריך 27/04 סגרתי חופשה דרך קשרי תעופה לי ולמשפחתי , שני חדרים חצי פנסיון במלך שלמה כאשר הגעתי למלון נאמר לי שאין מקום במלון ושהנציגה עשתה טעות . הנציגה העבירה אותנו למלון שהוא שלוש כוכבים ללא ארוחות ולכן הייתי צריכה להוסיף בנוסף אלף שייח , קיבלתי יחס נוראי והייתי צריכה לעבור עם ארבעה ילדים מבית מלון למלון . בקשרי תעופה לא קיבלתי תשובות מספקות וביקשו ממני לשלוח מכתב יש לציין שסגרתי את הדיל בגלל העלות שלו והמלון שלו וגם הייתי צריכה להוסיף תשלום וגם לא קיבלתי את המלון שביקשתי מה ניתן לעשות .?
שלום,
בטרם תתבעי, אני מציע לך לנסות ולמצות את העניין מול חברת קשרי תעופה לצורך קבלת פיצויים המגיעים לך בעניין זה.
במידה וזה לא יצלח ולמרות שמדובר במקרה המתאים לתביעות קטנות, אמליץ לך לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ משפטי בעניינך, לרבות הערכת סיכויי הצלחת תביעתך, בדיקת עילות התביעה ועוגמת הנפש שנגרמה, בחינת הראיות להוכחת טענותיך, ואף פנייה וסיוע של עו"ד למיצוי ההליכים במו"מ בטרם תתבעי.
בהצלחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר