שלום רב,
שלחתי את המחשב הנייד שלי לתיקון בחברה אשר נותנת שירות של משלוח ותיקון ישיר מבית הלקוח וחזרה. נאמר לי שהתהליך יתבצע עם התיקון והמשלוח תוך 2 ימי עסקים, המחשב נלקח ממני ביום חמישי לכן לקחתי בחשבון את שישי ושבת וידעתי שיגיע לקראת יום ראשון. ביום ראשון נאמר לי שהשליח יגיע בין השעות 12-14 והשליח לא הגיע. לאחר מכן נאמר לי שיגיע ביום שלישי בין השעות 12-14 ולא הגיע ולאחר מכן נאמר לי ביום שישי בין השעות 12-14 וגם כן השליח לא הגיע. לבסוף לאחר תחנונים רבים (ויש לציין כי הבעלים של המעבדה טרח לצרוח ולהגיד כי הוא לא חייב לי דבר וחצי דבר) ויצירת קשר עם חברת השליחויות המחשב הגיע אלי ביום ראשון שלאחר מכן. במסגרת התיקון נדרשו במעבדה להחליף מסך מגע שבור של מחשב נייד בהבטחה שזהו חלק מקורי. המחשב הגיע שלם אך המסך בצבע סגלגל עם משבצות בתוכו ולאחר שבוע ימים החל להתפרק המסך מן החיבורים שלו.
מה אני יכולה לעשות לאחר שהנ"ל התייחס בצורה מחרידה צרח ודיבר בגסות רוח ושיקר במהלך כל הדרך?
שלום,
על פי מה שאת מתארת גם אחרי התיקון המחשב לא תוקן.
אני מציע לך להגיש תביעה בעניין כנגד החברה וכמובן לצרף את המידע על היחס שהוענק לך על ידי הבעלים של החברה.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר