שלום, לפני כחודשיים קניתי שני מזרונים. בחרתי מזרון מהתצוגה שהוא בדרגת קושי: גמיש (שזה קשה עד בינוני). וביקשתי מהמוכר שאני רוצה מזרון זהה בדרגה: רך וגודל מיוחד: 120X200
המוכר אמר שזה אפשרי.
קיבלתי מזרון גמיש ולא רך, כבר באותו ביום עדכנתי את המוכר ואת חברת המזרונים. חברת המזרון אמרו שהנושא ביני למוכר והם לא מתערבים, מה שכן בהזמנה היה כתוב לייצר מזרן גמיש ולא כתוב רך.
אחרי התוכחות ממושכת המוכר אמר שהוא מסכים לשלוח את המזרן לריכוך אבל זה יהיה לאחר חג הפסח (הוא גם כתב לי שהמזרונים יישלחו לריכוך), סמכתי על המוכר שכך יהיה, עבר חג הפסח ואני רצה אחרי המוכר שיבצע זאת. ואחרי שהמוכר משך חודשיים מיום קבלת המזרן הוא אומר לי שהעלויות עליי שהוא לא מוכן לשלם עבור התיקון. וחברת המזרונים אומרת שהמזרון הספציפי בכלל לא יכול להיות בדרגה רך.
אז אי אפשר לתקן את המזרן והמוכר לא רוצה להחליף לאחר.
לסיכום: עברו חודשיים מיום קבלת המזרונים, המזרונים נשארו עם הניילונים ולא בשימוש.
אני עכשיו בבעיה עם שני מזרנים קשים שאי אפשר לישון עליהם.
והמוכר לא רוצה להחליף למזרונים אחרים.
האם יש דרך לעזור לי ?
האם חוקית המוכר חייב להחליף לי למזרונים אחרים?
אשמח לדעתך.
שלום,
כדי שאוכל לסייע בעניין עליי לעיין בהסכם או במדיניות החנות והחברה בעניין מכירת מזרונים.
באופן עקרוני, בהתאם לחוק (תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) ועל פי הדברים שכתבת, על החנות לבטל את העיסקה ולהשיב את כספך בחזרה.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר