שלום רב בצעתי עסקאות עם סלקום עסקאות סיטונאיות באישור החברה על מוצרים שהם במבצע בסכום ×
באתר החברה ניתן לרכוש עד 9 יח' מהמוצר, בפועל הם שולחים 1.
כאשר בפניה טלפונית רכשתי 100 יח העסקה יצאה לפועל עם אישור חברת האשראי על פי חוק.
כשניסיתי לבצע הזמנה נוספת נחסמתי ומספר הזהות שלי עבר לרשימה שחורה בטענה כי לא ניתן לבצע עסקאות סיטונאיות ובנוסף ניתן לרכוש את המוצר רק לקוח סלקום.
אני לא לקוח ורכשתי כמות מספקת.
טענתי היא שהוכתם שמי בחברה על כך שהועברתי לרשימה שחורה כאשר בצעתי עסקאות על פי חוק וללא כל תנאי.
לא כתוב תנאי למספר או כמות מהמוצר ולא כתוב כל תנאי ללהיות לקוח או לא להיות.
השאלה היא מה עושים אם ברצוני לרכוש עוד מהמוצר ולא נותנים בגלל העברה לרשימה שחורה על ידי נציג שרות ?!
יש מקום להטעיית הצרכן ? כאשר לא מגדירים שזה ללקוחות בלבד ?
ניסתי לבצע עוד רכישה משם אחר פרטים אחרים כתובת אחרת וגם לא מנוי החברה וזה צלח.
אודה על טיפולכם המסור.
שלום,
קראתי את הדברים שכתבת.
במידה ואתה מעוניין בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
הייעוץ והסיוע בתשלום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר