ריהוט שרכשתי הגיע באיחור רב ולא תאם את מה שהזמנתי בעת הרכישה. לאחר פניות חוזרות ונשנות המוכר הבטיח שיחליף את הריהוט ונקבע יום להחלפה. ביום ההחלפה השליחים החליפו רק חלק מהריהוט באותו ריהוט שרק הצבע שונה. שוב פעם נעשו פניות רבות שבהם ניסה המוכר להתחמק בתשובות ולבסוף אמר שאינו מעוניין להחליף כי עבר הרבה זמן מיום הרכישה. האם המקרה שייך לסעיף 2א לחוק הגנת הצרכן, הטעיה בהבטחות חוזרות ונשנות בנוגע לריהוט? או לסעיף 11 לחוק המכר, אי התאמה לריהוט שהוזמן? או שניהם ביחד? איזה פיצוי נכון לבקש??
שלום,
המקרה שאתה מתאר עננינו גם בחוק המכר, גם בחוק הגנת הצרכן, חוק החוזים, פקודת הנזיקין והרשימה עוד ארוכה.
אני מציע לך לבטל את העסקה ולתבוע פיצויים מקסימאליים.
לדוגמא הפרות מכוח חוק הגנת הצרכן ניתן לתבוע על סכום של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק ובמקרים קיצוניים עד 50,000 ש"ח ללא צורך בהוכחת נזק, לכך תוסיף את הנזקים שנגרמו לך ועוגמת הנפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר