שלום. אודה לעזרתכם. יש ברשותי מזגן עם אחריות. נאמר לי שבמקרה תקלה אני משלם 260 שקלים והחברה שולחת טכנאי שיתקן כל תקלה שהיא בסכום הנ"ל. כבר כמה ימים שאני מבקש מנם לשלוח לי טכנאי והם אומרים שאין להם כרגע וגם לא אומרים מתי יהיה. בדקתי ובתקנון שלהם הם מתחייבים לשלוח טכנאי בתוך 3 ימי עסקים שכבר עברו מזמן. מה אתם ממליצים לי לעשות בנידון? הם רק אומרים לי שבגלל שאני גר ב"איזור בעייתי" יש רק טכנאי אחד ואי אפשר לקבוע תאריך אלא " יחזרו אלי". כמובן שלא חוזרים... תודה על עזרתכם. אני ממש אובד עצות
שלום,
אני ממליץ לך לפנות אליהם במכתב התראה לפני תביעה בעניין זה ולכלול במכתב כבר פיצויים כספיים בגין התנהלותם עד עכשיו. במידה והמכתב לא יעורר את החברה, תוכל להגיש תביעה כנגד החברה בעניינך.
במידה ואתה מעוניין בייעוץ ו\או סיוע משפטי בעניינך, אנא פנה למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
כעת הם קבעו לי טכנאי לעוד כמה ימים, בניגוד לתקנון השירות שלהם שבו כתוב עד 3 ימים ממועד הקריאה. האם אתה ממליץ לי לתקן את זה באופן פרטי ולתבוע אותם בתביעות קטנות על ההחזר?
לא. אני ממליץ לך לתת לטכנאי מטעמם לתקן את התקלה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר