המקרה שלי קצת אחרת, העסקה הייתה טלפונית וביקשתי מהנציגה שתשלח לי פירוט של ההצעה במייל: "העסקה כוללת מיניסייט כרטיס מידע נרחב אודות בית העסק,רמת קידום 2 והופעה בסלולאר, בעלות של:____ ₪ +מע"מ לחודש, בהתקשרות ל-12 חודשים".
לצערי סגרתי איתה טלפונית (טעויות של מתחילים), היא גם הודיעה שהשיחה מוקלטת ואישרתי את הפרטים הנ"ל. למחרת היא בנתה את הכרטיס כמו כל כרטיס שמוצג שם בחינם, תוך כדי העברתי לה תכנים, תמונות ולוגו, שלחה מייל שיטופל מאז נעלמו עכבותיה ללא עדכון כרטיס כמו שסוכם, שלחתי לה עשרות מיילים וגם דרישה לקבל את ההסכם/ הזמנה של העסקה. כעבור 5 ימים של התקשרויות למוקד שלהם הגברת נזכרה לענות כשבפיה כמובן תירוצים עלובים.
שוב דרשתי שתשלח את ההסכם והיא שלחה אחרי 3 ימים. מדובר ב"הזמנה" עם פרטי המזמין, ההזמנה, תנאי תשלום ואישור הזמנה. בצירוף שלושה דפי תנאים עמוסים כיד המלך שממש לא מקובלים עליי ובטח לא אישרתי אותם שהרי סעיף אישור ההזמנה עם שורות ריקות ללא חתימתי.
היום עבר שבוע מאז סגירת העסקה (טלפונית) אבקש לשאול האם אוכל לבטל את ההתקשרות איתם? הן בעקבות שירות גרוע והן הזמנה/הסכם שלא קראתי ולא הסכמתי ובטח לא חתמתי.
תודה מראש!
שלום,
באם לא שלחו לך את ההסכם טרם החתימה וחתמת על הסכם בעל פה, ההסכם בעל פה הוא זה שתקף ולכן במקרה שאתה מתאר אתה יכול לבטל את העסקה, אך תצטרך לעשות זאת באמצעות הגשת תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר