רכשנו 2 חבילות לחו"ל באמצעות ישראייר . בשדה הסתבר שאחד הדרכונים לא היה בתוקף ולא ניתן היה להאריכו בשדה מאחר והוא דרכון הולנדי. לאורך כל ההזמנה אף נציג לא ביקש לדעת את תוקף הדרכונים שלנן . ידוע לנו כי יש חובה על הנציג/סוכן לשאול ולוודא את תוקף הדרכון. האם נכון? והאם כדאי והיכו לתבוע את ישראייר שמתעלמת ממכתב ששיגרנו אליה? תודה
שלום,
האחריות לדרכון בתוקף חל עליך ולא על נציג כזה או אחר. זהו הדרכון שלך.
במקרה שאת מתארת אין לך עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר