שלום לפני כתשעה ימים קנה בן זוגי שעון מאתר מסוים באינטרנט, זו חנות בארץ שמשווקת שעונים . הבן זוג שלי ענד את השעון 24 שעות והבחין פתאום בפריחה שנמצאת ביד מתחת ומסביב לשעון . התקשרתי לאתר של השעונים וביקשתי החזר כספי הם אמרו שאין ביכולתם לעשות דבר כי עברו חמישה ימי עסקים והבחור ענד את השעון . אגב בן זוגי איש קבע כך שמאוד קשה לו לעשות את הסידורים בעצמו ולכן היה האיחור בלטלפן ולהסביר את המצב . רציתי לשאול אותכם את אלה שמבינים עניין מה ניתן לעשות ? אפשר לדרוש ? זאת זכות ? או בעיה שלנו ? תודה
שלום,
הכללים לביטול עסקה מופיעים בחוק הגת הצרכן ויש לפעול בהתאם לקבוע בחוק זה לעניין הזמנת מוצרים באינטרנט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר