שלום ביצעתי הזמנת טיסה מחו"ל לישראל לי ולשני קרובים שלי על חשבוני דרך אתר האינטנרט של החברה (ישראלית)
ביטלתי את אחד הנוסעים יום לאחר הזמנת הטיסה, חברת הטיסה היא ישראלית
החברה החזירה לי מכתב שאני אקבל את הכסף תוך 30 ימי עסקים (החוק אומר 7 ימי עסקים). עוד יומיים עוברים 30 ימי עסקים. אני פתחתי תביעה בבית משפט לתביעות קטנות
אתמול שוב דיברתי איתם והם אמרו שהם בודקים בדחיפות מה קרה שעוד לא קיבלתי את הכסף. יש לציין שבמשך כל הזמן אני דיברתי איתם כל יומיים שלוש וכל פעם דחו אותי..
. האם אני צריך ללכת לבית משפט רגיל או קטנות?
האם מה שהחברה הזו עושה זה חוקי?
האם יש סיכוי שאני אזכה?
החוק אומר שאני אמור לקבל פיצוי איך אני מקבל את הפיצוי מבית המשפט או מהחברה?
יש לציין שהחיוב והזיכוי שאמור להיות הוא דרך כרטיס האשראי. והחברה טוענת שבגלל זה הם אומרים שהזיכוי יהיה תוך 30 יום כי לפעמים האשראי מתעקב.
אבל אתמול נציג שירות של החברה אמר לי בטלפון שהזיכוי עוד לא יצא והוא מברר בדחיפות מה קרה ושתוך כמה ימים הכסף יחזור אלי, דבר שכמה פעמים אמרו לי...
תודה
שלום,
לפי מה שאתה מתאר הגשת כבר תביעה בעניין כך שכל שאלותיך בהמשך מיותרות.
בכל מקרה לצורך מתן ייעוץ משפטי בעניינך, אתה מוזמן לקבוע פגישת ייעוץ במשרדי. זה לא המקום לתת יעוץ משפטי בעניינך. איתך הסליחה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר