שלום רב,
ביטחתי טלפון נייד(זול) לפני 3 שנים למשך שנה, ולאחרונה גיליתי שהמשיכו לגבות ממני כל אותם שנים דרך אותו כרטיס האשראי ,כמובן ללא ידיעתי והסכמתי.
החברה מוכנה "לפצות אותי" ב 1000 ש"ח. כאשר הסכום הנומינלי עומד על 1400ש"ח. הם טוענים שאני אחראית כי לא בדקתי את החשבונות שלי כראוי.
הם מצידם מסירים כל אחריות ומוכנים להימנע מגבייה נוספת.
הציניות מדברת בעד עצמה.
שאלותיי:
1. האם ישנה עילה לתביעה ובתוספת ריבית ,הצמדה ועוגמת נפש? ואם כן כמה אני אמורה לבקש פיצוי?
2. האם יש צדק בטענתם, שחלה עלי האחריות ?מה שלא מסיר את אחריותם מלבטח באופן אוטומטי. .רוצה לציין שלא קיבלתי מהם שום חשבונית ומידע וטלפון המעיד שיידעו אותי וממילא לא קיבלו את הסכמתי.
תודה מראש
שלום,
1. בעניין זה החוק קובע כי מרגע שמסתיימת אחריות, אסור לחברה להמשיך לחדש את האחריות באופן אוטומטי עד שהלקוח מודיע מספיק, אלא בכל שנה החברה צריכה להודיע כי האחריות מסתיימת ולבדוק עם הלקוח האם הוא מעונין לחדש. אסור לחברה לחדש באופן אוטומטי. יצוין כי העובדה שלא בדקת מעצמך עלול (אצל שופטים מסוימים) להטיל חלק מהאחריות עליך.
2. במידה ותגישי תביעה יהיה עליך להוסיף ראש נזק של עוגמת נפש. אין סכום קבוע בחוק וכדי שאוכל לקבוע סכום עליי להכיר את כל סיפור המקרה והראיות שיש בידך להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר