שלום, ברצוני לדעת מה אוכל לעשות בנושא זה.
חבר שלי רכש פלאפון בחברה כלשהי. הפלאפון התחיל לעשות בעיות ונשלח לתיקון. חזר מתיקון והבעיה לא נפטרה. החזרנו אותו למעבדה לתיקון ועברו יותר מ22 ימים עד שהמכשיר סופק לנו, וכאשר סופק, חזר עם חלקים של מכשיר אחר (לפלאפון היה גב שחור ולחצנים שחורים וחזר בצבע זהב) החזרנו למעבדה בדרישה שיחזירו לשחור מקורי, הפלאפון כבר מסתובב ממעבדה למעבדה עולה כבר על חודש וחצי . ובשיחה שמוקלטת אצלי בנייד המוכר אמר שבתוך כ4 ימי עסקים הפלאפון צריך להיות מסופק אצלי בבית הלקוח. התקשרתי הבוקר לשאול מתי בערך יהיו השעות שהשליח יגיע. נאמר לי שלא הובטח לי בכלל שהמכשיר יסופק תוך 4 ימים. הדרך בה המנהל דיבר, והדרך שבה החברה מתייחסת למוצר וללקוחות זה פשוט זוועה. ועוד דבר, בשיחה קודמת כשהפלאפון נשלח למעבדה כדי להחזיר את הצבע הנכון התקשרתי לסניף לראות מה המצב ואיך התיקון הולך, נאמר לי שאין משלוח-שדבר כזה בכלל לא קיים! שבפירוש אמרו לי שיש ולקחו ממני כתובת ומספר פלאפון, הרמתי את הקול ופתאום מנהל הסניף התערב בשיחה ונאמר לי שכן כן המשלוח אכן קיים והכל בסדר ונאמר ממנו שיגיע כאמור תוך ארבע ימי עסקים. אני אשמח לעצה. תודה רבה!
שלום,
קראתי את הדברים שכתבת, אתה רשאי להגיש תביעה כנגד החברה בגין רשלנות, הפרת חוק החוזים, הפרת תקנות הגנת הצרכן, חוסר תום לב נזקים ועוגמת נפש שנגרמה לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר