בקצרה, ישנה תקלה אזורית במקום מגורי כבר מאמצע החודש. נקבעה הגעת טכנאי של הוט לאתמול בשעות הצריים אך הוא לא הגיע. בשיחה עם המוקד נאמר לי שאין שום זכר להזמנת טכנאי על המנוי שלי.
הסברתי שיש לי אפליקציה שמקליטה שיחות, האזנתי לשיחה פעם נוספת ווידאתי שאכן נקבע טכנאי לאתמול. לאחר טרטור התקשה ומעבר בין מספר נציגים, קיבלתי מנהל שהציע זיכוי עבור 10 ימים של ימי התקלה וקבע מועד חדש לטכנאי.
הזיכוי עומד על כ80 שקלים, עתה נחשפתי לחוק האומר שבמקרה של אי הגעת טכנאי, זכאי הלקוח ל500 שקלים. יש לי הוכחה מוקלטת. האם להתעקש?
דבר נוסף שאולי אפשר להכליל, כשהבנתי שלא יגיע טכנאי עד יום הבא הומלץ לי להגיע לנקודת שירות של הוט בראשון לציון להחליף את הראוטר התקול. הדגשתי שאני מתכוון לצאת מיום עבודה וביקשתי לברר שאכן קיים במלאי, הבטיחו שקיים ואגיע. בסניף להפתעתי החלק לא זמין כבר שבועיים ולדבריהם דיווחו לכל מוקדי השירות. כלומר עוד יום עבודה שהפסדתי בגלל אי תאום שלהם. האם גם זה יכול לבוא לטובתי?
מזכיר יש לי הקלטות של הכל.
תודה לעוזרים.
שלום,
במידה ולא הגיע טכנאי על פי הזמנתך, הנך זכאי לפיצוי בשל אי הגעת טכנאי בהתאם לקבוע בחוק הגנת הצרכן (ראה "חוק הטכנאים").
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר