עשינו הזמנה של חב' להונגריה, והיה שיבוש, כיוון שלא עלינו לטיסה. אחת מאיתנו הרגיש לא טוב. פנינו לחב' אל-על, אמרו שעלינו לפנות לאקסיפדיה כיוון שדרכם עשינו את ההזמנה. פנינו לאקסיפדיה, ענתה לנו נציגת שירות, חצי על הקו הטלפוני, והיא אמרה שהיא תנסה לבדוק עם המלון על השינוי. למחרת היא אמורה היתה לברור, לא ענתה ולא היה שינוי במצב. אחרי כן פנינו ענה נציג שירות גם הוא אמר שיבדוק, לא חזר. ככה מס' נציגים והיום יום שבת. היינו אמורים לטוס ביום שישי בטיסה שהיתה ב- רבע לשבע בבוקר באל-על. עכשיו אין לנו מענה מה לעשות כי לא קיבלנו אישור על ביטול. ניסינו שוב לעשות שינוי, שוב נציגת שירות שנתנה לנו לחכות על הקו ולא חזרה. אז מה עושים?
שלום,
קיבלתי את פנייתכם רק עכשיו.
אני מציע לכם לפנות לחברה ולנהל איתה מו"מ בעניין כדי לפתור את הנושא.
במידה ולא תצליחו אני ממליץ לכם לפנות לעו"ד כדי שיפנה בשמכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר