שלום בחודש פברואר 2016 עשיתי מנוי להוט טלפונית בעלות של 199 ש"ח בחודש כולל ויאודי " מתנה" לחצי שנה לאחר חצי השנה התקשרתי לבטל את הויאודי ולחדש את המסלול בטלפון נאמר לי כי המסלול שלי לשנה ולא חצי שנה דבר שניראה לי קצת מוזר לאחר אותו חודש גיליתי כי ההויאודי לא בוטל ובעצם מחייבים אותי על סה"כ 30 ש"ח יותר ממה שסוכם וכמובן מתחילת המינוי שעשיתי לא קיבלתי את החוזה ולא קיבלתי מתחילת המנוי ועד היום קבלה או חשבונית כלשהי בכל אמצעי של התקשרות שקיים ..לאחר שהתקשרתי כדי להבין למה מחייבים אותי יותר לפני כשבוע וחצי שבא ביקשתי החזר מנציגי שירות ולאחר שלא הצליחואם לעזור לי באותו רגע וכמובן הבטיחו לי שמנהל יחזור אלי עם תשובה ויעזור לי דבר שאינו קרה ביקשתי להתנתק ונאמר לי שאין בעיה המשך כל השבוע התקשרתי יום יום ודיברתי אם מלא נציגים שונים שהבטיחו שהמנהל יחזור אליי שינתקו אותי אבל ללא עזרה גם שטלפנתי במשך שעה וחצי אם נציג שבסופו של דבר ניתק לי בפנים יום למחרת התקשרו אליי ובמקום לנתק אותי הציעו לי מבצע אחרי מבצע למרות בקשתי להתנתק וגם אחרי שאמרו שכביכול ניתקו אותי וגם אחרי ששלחתי פקס מנתק אתר אינטרנט הם עדיין מתקשרים אליי להציע מבצעים שאלתי כיצד עליי לפעול נגדם בתביעה ועד איזה סכום גם עכב הריסת חופשה שהייתי בה באותו שבוע שלם אם כל ההתעסקות הזאת תודה.
עניתי על שאלתך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר