ביום שני ב22 באוגוסט הייתי אמור לטוס לחו"ל. זמן המראת טיסה – 13.45. אני עליתי לרכבת מחיפה שהייתה אמורה להגיע לנתב"ג בשעה 11.49. באותו יום קתה תקלה: קבל חשמל נפל על המסילה ותנועה נעצרה. הרכבת שבה נסעתי נעצרה בנתניה וכל כמה דקות נאמר ברמקול: «הרכבת נעצרה לכמה דקות". בסופו של דבר הרכבת יצאה בחזרה לחיפה ונתנו רכבת חלופית אשר הגיעה לנתב"ג רק בשעה 13.15. כמובן שפיספסתי את הטיסה. בזמן המתנה בנתניה לא הוסברו איך להגיע בעזרת תחבורה אחרת ( אוטובוסים של אגד ) לנתב"ג וגם הנוסעים הוחזקו ב אי-ודעות לגבי המשך הנסיעה.
באותו יום סוכנת נסעיות שלי סידרה לי בתשלום נוסף של 270$ נסיעה לאותו יעד, אבל בתאריכם שונים.
השאלות: מה עושים? האם אוכל לקבל פיצוי מרכבת ישראל על הפרש במחירי כרטיס? איזה סכום כדי לבקש כפיצוי בגין עוגמת נפש? האם כדי בהתחלה לפנות למחלקת פניות של רכבת ישראל?
שלום,
כדי לקבל פיצוי בעניין זה יהיה עליך לתבוע את רכבת ישראל. סכום פיצוי על עוגמת נפש תלוי בך (הייתי מציע סביבות 2000 ש"ח) וכן אני מציע לפנות תחילה לרכבת ישראל במכתב התראה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
מה אמור לכלול מכתב התראה?
האם כדי במכתב התראה לבקש פיצוי על הפרש בעלות הכרטיסים?
ואם אני לא אזכה במשפט? איזה סכום של הוצאות משפט אצטרך לשלם?
שלום,
כדי לדעת מה אמור לכלול מכתב התראה עורכי דין לומדים 5 שנים.
בכל מקרה מכתב התראה מעו"ד הרבה יותר אפקטיבי ממכתב שאתה תשלח, בטח כאשר מדובר בחברת תעופה.
במידה ואתה מעוניין לכתוב מכתב התראה בעצמך, אני מציע לך ללמוד קצת באינטרנט, לראות מכתבי התראה אחרים ולבנות מכתב המתאים לצרכיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר