הזמנתי חופשה באתר "פתאל על הזמן". ההזמנה בוצעה בחודש מאי והחופשה בחודש נובמבר. את התשלום ביצעתי במועד ההזמנה באתר ולאחריו קיבלתי את אישור החברה.
באישור שקיבלתי רשום תחת הכותרת "מדיניות ביטולים" כי בעונה רגילה, כלומר לא בחודשים יולי, אוגוסט וחגים, שביטול עד 4 ימי עסקים לפני מועד ההגעה למלון לא יחוייב בדמי ביטול ואילו בעונת השיא חיוב שעד 7 ימי עסקים לפני ההגעה, יחוייב ב- 100 ש"ח.
מכיוון שההזמנה מיועדת לעונה הרגילה, קיוותי לביטול אך בפועל נציג החברה אמר לי שניתן לבטל חופשות רק עד 14 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה וכך רשום באתר החברה. נכנסתי לאתר החברה ואכן כך רשום אבל באישור ההזמנה שקיבלתי לאחר ביצוע התשלום רשום אחרת, כפי שרשמתי בתחילת ההודעה.
אם כך, מי צודק? והאם יש לי עילה לתביעה.
תודה,
יצחק
שלום,
באם אתה מחזיק בידך מסמך רשמי של החברה התומך בטענותיך (ולא שנאמר לך בשיחת טלפון אותה אינך יכול להוכיח), אזי הצדק הוא איתך.
על החברה לעמוד בהתחייבות זו גם אם באתר האינטרנט שלה כתובים דברים אחרים.
במקרה זה יש לך עילה לתביעה בעניין זה ובהתאם לחוק הגנת הצרכן אף פיצוי ללא הוכחת נזק עד לסכום של 10,000 ש"ח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר