אני נמצא עכשיו בארה״ב עם אשתי ושלושת ילדי לרגל טיול בת מצווה ויש לי בעיה גדולה מאד עם חברת השכרת הרכב SIX'T. שכרתי רכב באתר באמצעות האינטרנט מחברת SIX'T עם תוכנית של ״unlimited mileage". קיבלתי את הרכב בנמל התעופה של לוס אנג׳לס בתאריך 17.08.16 והתחלנו את הטיול שלנו, נסענו להר ראשמור ולפארק הילוסטון ובעקבות תקלה ברכב, ביקשתי מאדם ברחוב שיקרא את המסמכים שקיבלתי מחברת ההשכרה כדי לדעת היכן לתקן את הרכב. האדם קרא את המסמכים ואמר לי שע״פ המסמכים אני נמצא מחוץ לתחום המותר ואני אחוייב על כל מייל שאסע 0.5$! נסעתי בערך 4,000 מייל ומדובר בסכום של 2,000$. מיד יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של חברת SIX'T והם פשוט לא מתייחסים אלי בטענה שחתמתי על המסמכים. אמרתי להם שאני לא יודע לקרוא וכי הפקידה שמסרה לי את הרכב לא הסבירה לי וביקשה שאחתום למרות שאינני קורא אנגלית. אני רכשתי חבילה עם קילומטראג׳ ללא הגבלה וכך התייחסתי לחבילה. במידה ואחוייב בסכום הנ״ל, האם יהיה ניתן לתבוע בתביעות קטנות את חברת SIX'T בישראל?
שלום,
באם לחברה יש סניף בארץ, תוכל להגיש תביעה בארץ.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר