בתאריך 16/08/2016 השארתי פנייה באתר "איסתא" בנוגע לכרטיס הסטודנט הבינלאומי שרציתי להוציא.
בתאריך 17/08/2016 חזרה אליי נציגה והסבירה על הכרטיס, המחיר שלו ודרכי ההגעה שלו. כמו כן, ציינה הנציגה שישנם 2 דרכים בהם יוכל להגיע הכרטיס ולאחר שביררתי את זמני ההגעה של הכרטיס, ביקשתי שהוא יגיע בדואר תוך 10 ימי עסקים מתוך ידיעה ברורה כי הוא יגיע לפני הטיסה של שיצאה ב05/09/2016.
בתאריך 01/09/2016 לאחר 11 ימי עסקים התקשרתי לברר מה עם הכרטיס שעדיין לא הגיע והתשובה שקיבלתי היא: "הכרטיס יגיע תוך מס' ימים". לאחר עוד כמה ימים של המתנה, בתאריך 04/09/2016, יום לפני נסיעתי, הכרטיס עדיין לא הגיע ולכן התקשרתי שוב לשירות הלקוחות של "איסתא", שם נאמר לי כי הדבר הוא לא בידי "איסתא" אלא בידי דואר ישראל. ציינתי שוב ושוב כי את העסקה סגרתי מול "איסתא" ולא מול דואר ישראל ולכן אני מצפה לתשובה מדוע הכרטיס לא הגיע.
כשהבנתי שתשובה לא אקבל, ניסיתי לברר את פרטי המשלוח של הכרטיס על מנת שאוכל לעקוב אחר ההזמנה ואף לקחת את הכרטיס מסניף הדואר הקרוב אך גם פה, לא הייתה תשובה ולא היה מענה, הדרך היחידה בה ניסו לעזור הייתה להפנות אותי לשירות לקוחות של דואר ישראל (ללא מספר מעקב, ללא הסניף שאליו הכרטיס אמור להישלח, ללא מספר טלפון).
בנוסף, בשיחה עם נציג השירות ביקשתי לדבר עם אחראי שאולי כן יוכל לתת לי תשובות אך הנציג לא יכל להעביר אותי מיידית לאחראי ולכן אמר שמנהל יחזור אליי במהלך היום. (המנהל עד היום לא חזר)
לאחר שהבנתי שאת הכרטיס לא אקבל באותו היום, הגעתי לסניף "איסתא" הקרוב לביתי (מס' שעות לפני טיסתי) והוצאתי את כרטיס הסטודנט שם. כמובן שנדרשתי לשלם שוב על הכרטיס אך כבר לא הייתה לי ברירה.
מיותר לציין שאת הכרטיס הוצאתי על מנת לחסוך עליות רבות שבהערכה גסה עומדות על כמה מאות שקלים שאלמלא הייתי מגיע לסניף מס' שעות לפני הטיסה, לא הייתי חוסך!
כמו כן, מכתב זה נשלח לשירות הלקוחות של איסתא שלאחר שבוע ימים כלל לא הגיבו בעניין.
מה עליי לעשות? יש פה עילה לתביעה?
שלום,
עניתי על שאלתך בפנייתך הפרטית.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר