אני לקוח של חברת פלאפון תקשורת.
לפני שלושה שבועות מכשיר הפלאפון הפסיק לקבל ולהוציא שיחות עקב בעיה בכרטיס סים שלא נגרמה על ידי!! הנחתי אותו לתיקון והתחייבו לי על שבעה ימי עסקים. כשלא חזר ממועד זה הבטיחו לי שמגישים בקשה לזירוז תיקון והמכשיר יחזור תוך שבוע. גם לא חזר.
כרגע אומרים לי שהוא תקוע במעבדה כי מחכים לרכיב שיגיע מסין אך ללא צפי הגעה. כלומר יכול לקחת גם שבוע או אפילו חודשיים.
חשוב לציין שאני חייל ובפעמיים שהתחייבו לי על תיקון לקחתי יום חופש אך לשווא...
האם יש עילה לתביעה? ואם כן האם יש דרך לעשות זאת מהאינטרנט או מהפלאפון מכיוון שאני לוחם שמשרת בנגב.. תודה רבה מראש
שלום,
בהתאם לדברים שאתה מתאר יש לך עילה לתביעה.
החברה הפרה את ההסכם ביניכם בעניינך.
וכן ניתן לעשות זאת באמצעות המייל או הטלפון.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר