שלום,
רכשתי מוצר מתצוגה ושילמתי על משלוח.
זמן המשלוח נקבע ל10:00-14:00 וביום המשלוח מתקשר השליח ב8:00 בבוקר ואומר שהוא מגיע עוד 20 דקות!
אמרתי לו שאנחנו סיכמנו את טווח המשלוח ולכן אני לא אוכל להיות בשעה אחרת. השליח הגיב ב:"אין לנו שעותל כאלו, זה מתחיל מ8 ולא מ10, אז היום לא תוכל לקבל את המשלוח".
אני קבעתי עם העסק זמן מוגדר לקבלת המשלוח והתכוננתי לפי זה, האם יש משהו שניתן לעשות/מגיע לי במקרה זה?
תודה מראש
שלום,
החוק לא קובע פיצוי סטטוטורי במקרה זה (חוק הטכנאים לו חל) ויהיה עליך להגיש תביעה בעניין זה כדי לקבל פיצוי כספי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר