הזמנתי דרך הטלפון רהיטים הדבר הראשון שהוזמן היה מיטת חבר יומיים לאחר מכן התקשרתי לאותה חברה והזמנתי בסיס זוגי למזרון.
בשיחה שנייה נמסר לי כי הבסיס יגיע בהקדם האפשרי ואילו המיטת חבר תגיע תוך 21 ימים.
לאחר שבוע קיבלתי דוקא את מיטת החבר בלי כל מסמך.
ביקשתי מהמוביל שהרכיב את המיטה את החשבונית אמר שייסיים להרכיב וימסור לי וזה לא קרה.
שבועים לאחר מכן התקשרתי לברר מה עם הבסיס מיטה?
השיחה היתה ביום חמישי בשעות הבוקר עם המוכר בשם תמיר.
ותמיר אמר שיום ראשון הוא ישתדל לשלוח אליי.
ביום שישי בערב החלטתי לבדוק את כרטיס האשראי שלי ולודא את כל החיובים של החודש
ראיתי חיוב ראשון של בייבילון 1300 ש"ח שזאת המיטת חבר ולא ראיתי חיוב נוסף על 800 ש"ח מאותה חנות.
אבל כן ראיתי חיוב של רשת טמבור על סך 800 ש"ח
לא הבנתי מה זה ביררתי עם כל בן משפחה והבנתי שלא היה ולא נברא.
ביום ראשון התקשרתי לחנות וביקשתי לדבר עם תמיר הוא לא היה ניסיתי להבין מהמזכירה למה חוייבתי על ידי חברת טמבור לא ממש הבינה מה אני רוצה ואמרה שתמיר יחזור אליי.
כמובן לא חזר אליי אחרי מספר נסיונות הוא ענה לטלפון שהתברר שהוא מנהל החנות,
והתחיל להטיח בי שאני לא אחראית שלא קיבלתי את החשבונית מהמוביל ושזאת חוצפה מצידי שאני כועסת ושטמבור זו חברת בת שלו.
ביקשתי שיבטל את העיסקה ויזכה את האשראי שלי אמר שכקוך ב160 ש"ח שזה 20 אחוז לדבריו.
הסכמתי שיבטל.
אך אחרי שבועיים העיסקה לא בוטלה.
התקשרתי ובכל פעם עונה לי אותה בחורה וטוענת שלא דיברתי איתה.
ושוש הסברתי כך 10 פעמים את הנושא.
עד היום לא הוחזר הכסף ולא קיבלתי את הפריט.
אני שוקלת לפנות למשטרה ולפתוח תיק עבור רמאות כי לדעתי נעשה שימוש לא ראוי בכרטיס האשראי שלי.
אני מבקשת את עזרתכם מה כדאי וצריך לעשות.
תודה רבה.
שלום,,
אני מציע לך לפנות לאיש מקצוע (עו"ד) כדי שיסייע לך בעניין.
נדמה כי ככל שעוברים הימים ואת מנסה לפתור את הדברים, את מסתבכת יותר.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר