שלום,
לפני 13 ימי עסקים בעלי הזמין פלקסווגן פולו שנת 2016 חדשה מסוכנות בהנחה של 8 אלף ש״ח מהמחירון- מבצע שהיה לקראת החגים. מחר הוא אמור היה לקבל את הרכב. בינתיים הוא כמובן מכר את הרכב שלו והתנייד בתחבורה ציבורית וטרמפים.
אתמול התקשרו אליו מהסוכנות ואמרו לו שהרכב עשה תאונה במגרש שבו הוא אחסן וכעת מחליפים לו את הדלת.
והציגו בפניו 3 אופציות:
1.פיצוי של 1000 ש״ח , ירידת ערך במידה ותהיה וזיכוי כספי וקבלת רכב מתוקן.
2.בחירת צבע רכב שונה כי מהצבע שבעלי בחר אין מלאי בארץ. בעלי בחר צבע אפור ונשאר רק כחול- התפשרות על הצבע לא באה בחשבון מבחינתו
3. ביטול עסקה.
במידה של בחירה אופציה 1 או 2 ממחר הם נותנים רכב חילופי על חשבונם עד לקבלת רכב חדש.
מלאי חדש של רכבים בצבע אפור צפוי להגיע לארץ בדצמבר מה שאומר שזה יהיו כבר רכבים של 2017 לכן המחיר יהיה גבוהה יותר ובזמן הזה הוא אמור לממן לעצמו רכב מושכר- הם לא מוכנים לשאת בעלויות.
מה אתם ממליצים? האם יש פה מקום לתביעה? כי גם אם בעלי יקבל את כספו בחזרה זה לבחור עכשיו רכב אחר, יתכן שיצטרך להוסיף כסף וגם להמתין עוד שבועיים לפחות ללא רכב שמסבך מאוד את ההתנהלות היומיומית שלנו.
אשמח לשמוע מה המלצתכם.
תודה
שלום,
אני מציע לכם לפנות לחברה ולדרוש הוכחות לטענות שלהם.
משהו פה נשמע לי חשוד.
וכן בהתאם למה שאת מתארת יש עילה לתביעה בעניינכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר