לפני מספר חודשים נציג מטעם חברת פרטנר , ניסה לנייד אותי ואת בעלי לחברה ואף הביא לנו כרטיסי סים. בסוף הניוד לא בוצע ולא נעשה שום שימוש בכרטיסים (הם עדין סגורים בנילון).לא חתמנו על אף מסמך. לאחר חודשים קיבלנו דף חשבון מחברת פרטנר עבור 2 מספרים ומסתבר שקדמו לכך עוד 2 חודשי תשלום (שעליהם לא קיבלנו שום חשבון בדואר אך הם בהחלט ירדו באשראי) מיד חסמנו את התשלום באשראי, והנציג הבטיח שמדובר בטעות והכסף יוחזר. היום חודשים אחרי , הכסף לא הוחזר ואף מצבר לנו חוב לחברה. מה ניתן לעשות בנידון?
שלום,
יש צורך לפנות לחברה (ממליץ באמצעות עו"ד) כדי לנהל מו"מ ולטפל בנושא מולם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר