שלום רב,
לאור פרסומי משרד התיירות הגעתי לנמל חיפה להפלגה בקו חיפה- עכו- חיפה. בפרסומי המשרד בעיתונות נאמר שהקו ייפתח להרצה והובטחה "חווייה מדהימה" בהפלגה. כאשר התקשרתי יום קודם לכן למוקד הטלפוני, אמרה לי הנציגה שעלי להגיע כרבע שעה לפני ההפלגה על מנת להבטיח רכישת כרטיס. כאשר הגענו למקום חצי שעה לפני מועד ההפלגה, התברר מחזה מבעית: המוני אדם בתור, דחיפות, צעקות ומכות. כמוכן התברר שאין כלל קופה למכירת הכרטיסים, אלא רק מכשיר אוטומט אחד בלבד שלידו עומד מפעיל חסר אונים שניסה להתגבר ללא הצלחה על תקלות חוזרות ונשנות. לאחר המתנה של שעתיים(!!!!) בתור התברר שגם הכרטיסים להפלגות הבאות אזלו. בנסיבות אלו שובשה קשות חופשתנו ונגרמה עוגמת נפש עצומה.
שאלתי: האם מגיע לי פיצוי ממשרד התיירות על כל ההתנהלות השלומיאלית הזו ללא כל אזכור על כך מראש לציבור? (הם רק פרסמו שמדובר בתקופת הרצה ללא המשמעויות הנובעות מכך, מה גם שכאמור, בשיחתי עם נציגת המוקד יום קודם לכן לא הוזכרו כל אלה ונאמר לי מפורשות שאין בעייה עם השגת כרטיסים, ויש רק להגיע רבע שעה קודם). אציין, כי ברשותי מגוון סרטונים שצילמתי על המהומות במקום.
אודה מראש על תשובתכם המלומדת בהקדם האפשרי.
בברכה,
אבי קוהל
שלום,
כדי שאוכל לענות על שאלתך בתשובה מלומדת עליי לראות ראיות ומסמכים להוכחת טענותיך.
זה דומה למקרה שאתה מרים טלפון לרופא מספר לו שכואב לך הראש ומבקש ממנו לדעת במה אתה חולה.
עליי לבחון את מערכת היחסים (החוזית) בינך לבין משרד התיירות, את הפרסום ועוד ועוד ורק אז אוכל לתת לך תשובה מלומדת ורצינית.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
לגבי תשובתך האחרונה אציין כי הסתמכתי על הפרסום בעיתונות של משרד התיירות שקרא לציבור הרחב להגיע לנמל חיפה על מנת לקנות כרטיסים להפלגות שאמורות היו לצאת.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר