שלום רב,
בתאריך 13/10 הגעתי לחנות חלפים, רכשתי חלק חילוף לרכבי, ושילמתי עבורו 200 שקלים במזומן.
לשאלתי, המוכר אמר שיש אחריות 3 חודשים ושאם החלק לא יתאים הוא יחליף לי לחלק אחר.
בבדיקה נוספת בבית התברר שהחלק פגום, ולאור כך החלטתי שאני מעוניין לבטל את העסקה.
במהלך כל החג החנות היתה סגורה, וכשהתקשרתי אתמול להגיד שאני מעוניין לבטל את העסקה המוכר פשוט ניתק לי בפנים.
כשהגעתי לחנות, המוכר סירב בתוקף להחזיר את כספי בטענה שאין החזרים, סירב להחליף את הרכיב הפגום כי אני עושה בעיות ולבסוף דרש ממני לעזוב את החנות.
ברשותי הקלטת השיחה.
האם ניתן לתבוע את החנות?
שלום,
כן בהחלט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר