שלום,
טיסה שהוזמנה בארץ בין שני יעדים בארה"ב בוטלה לאחר שסיימנו את הצ'ק אין.
הטיסה החלופית יצאה לאחר 10 שעות.
חברת התעופה הציעה שובר בסך 200 דולר לכרטיס למימוש בחברה בלבד (ולא פיצוי כספי).
נציג חברת התעופה, בשדה התעופה, לא יידע אותנו על זכותנו (שירות תקשורת, מזון )
האם אנחנו זכאים לתבוע פיצוי של 10380 ש"ח בנוסף לסכום הנקוב בחוק על הכרטיסים (מרחק פחות מ-2000 ק"מ).
בברכה
שלום,
באם החברה לא עמדה בתנאיי חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה), אזי מגיע לכם פיצוי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר