ספק אביזרי חשמל נותן 4 שנות אחריות לרכיבי חשמל שהתקין (גופי תאורה מסוגים שונים) אך רק שנה ראשונה מחייבת אותו להגיע לבית הלקוח ולקחת את הטעון תיקון.
לאחר שנה הוא מבקש שיביאו לו את הרכיב, או שיסירו את הרכיב התקול מהמקום בו הוא מותקן והוא יתקן אות וישיב אותו לצרכן שיתקין אותו בחזרה. האם תקין?
3 שאלות:
1. לגבי אופן פריסת האחריות - האם מותר לספק לקבוע כך (שרק שנה אחת מתוך 4 הוא מחויב להדיע/לקחת/לתקן/ולהחזיר מתוקן ולהתקין)?
2. האם לאחר שנה אין חובתו גם להתקין את המוצר לאחר שתוקן?
3. מה תקופת הזמן שבה נדרש הספק, עפ"י החוק, לתקן את הטעון תיקון לאחר שנת האחריות הראשונה (במשך 3 שנות האחריות הבאות)?
שלום,
החוק הקובע בעניינך הינו : תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר