שלום רב! הזמנו באינטרנט באתר גרופון ארון הזזה בשווי יותר מ-3000 שקלים ב-26.10 שמייצרים בשמרת הזורע. בהזמנה הם מציינים שהוא מסופק תוך 25 ימי עסקים. מאז עברו 30 ימי עסקים. יצרנו אתם קשר כמה פעמים, ובפעם האחרונה שהיא היום, 6.12, נאמר לנו על ידי האחראי שהמוצר מיוצר בגרצניה ועדיין לא הגיע לארץ , אין במלאי כרגע ושיש עיכובים, ונקבל את המוצר במהלך דצמבר. בבית כבר הכנתי את התשתית לקבלת הארון והבגדים ותכולת הארון מחוץ לארון ברחבי הבית. בנוסף, באותו זמן הזמנו גם מיטה בהזמנה נוספת , שתהא תואמת לארון. אנו לא יודעים מה לעשות. אם נבטל את ההזמנה, ניתקע עם חדר שינה שאינו תואם את הארון וחבל על הכסף ועל המיטה הישנה שנפטרנו ממנה. מצד שני, אם לא נבטל, אין לנו כרגע ארון ואנו נאלץ להמתין לארון שלהם שיגיע במהלך החודש, אם בכלל. כי כבר נאמר לנו באחת השיחות שהארון יגיע בימים הקרובים. האחראי ששוחחנו איתו הציע שנבטל את העסקה אם אנו לא מעוניינים להמתין. זה מקומם מאוד ובעיקר מתסכל. רצינו לדעת אם ישנה עילה לתביעה? אי עמידה בהתחייבות, עגמת נפש או פיצוי? מה יש באפשרותנו לעשות ברמה המשפטית? תודה רבה.
שלום,
עניתי על שאלתך זו בפורום זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר