שלום
בתאריך 01/12/2016 סגרתי כרטיס בחברת ESSEY GO עם חברת תעופה X היום התקשרו אליי בתאריך 07.12 לעדכן אותי שיש שינוי בשעות הטיסה ובחברת התעופה אמרתי להם שאני רוצה לבטל את הטיסה הבנאדם בחברה חוזר אליי ושולח מייל שזה כרות בדמי ביטול מלאים ושהדבר היחיד שאני יכול לעשות זה רק לעביר את הטיסה על שם מישהו אחר דבר ראשון עוד לא קיבלתי את הכרטיס החדש עם השנויים לא קיבלתי מהם מייל על השנויים רק בטלפון אני רוצה לדעת מה אני יכול לעשות כדיי לקבל את כספי בחזרה?
תודה מראש
שלום,
יהיה עליך לפעול בהתאם להסכם עליו חתמתך מול החברה ובהתאם לחוק הגנת הצרכן. תחילה אני מציע לנהל מו"מ מול החברה ובמידה וזה לא יעזור תוכל להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר