שלום, בתאריך 5.1.17 הגיעו אלי הבייתה שני סוכני הוט מובייל אחד בשם אביב והמנהל אייל. אמא שלי קנתה לי ולאחי שני אייפונים. אחי החליט שהוא לא רוצה את המכשיר ביום שבת האחרונה. הלכתי היום בבוקר ב 15.1.17 להוט מובייל בסניף סגולה בפתח תקווה להחזיר את האייפון ולבטל את העסקה. אל נאמר לי שבגלל שהניילון הוסר והודבק מדבקת זכוכית אי אפשר להחזיר. איני יודעת מה החוק. אבל מה שאני כן יודעת שניתן לבטל עסקה עד 14 ימי עסקים ולא עבר הזמן ,בנוסף לא השתמשו בטלפון אין שיחות לא קודד מספר טלפון לאחי שום דבר. יותר מיזה, המנהל והוסכן פתחו את האייפון בבית שלי והורידו את הניילון של הקופסא והדיבקו מדבקת זכוכית שאמא שלי קנתה. מעבר לזה לא נגענו בטלפון. הוא חדש חוץ מהניילון שהוסר והמדקה. עכשיו אני שואלת? אני אמורה לשלם 4,300 שח בגלל שהוסר העטיפה/ניילון? מה המדיניות אומרת? חוק להגנת הצרכן? אמון הציבור? זאת חוצפה בכלל שנציג אומר לי שם תמכרי את הטלפון ביד שניה. למה אני בתור לקוחה צריכה הלעשות את זה? לבוא לבית שירות vip הם יודעים לתת טוב מאוד. אבל כשלקוח רוצה לבטל עסקה זה פתאום בלתי אפשרי בגלל ניילון/עטיפה? אשמח לדעת מה אוכל לעשות כדי לא לשלם להם וכן להחזיר את האייפון. תודה
שלום,
החוק העוסק בעניינך הוא תקנות הגנת הצרכן ביטול עסקה.
להלן הסעיף הרלוונטי לעניינך :
(1) לרכישת טובין או סוגי טובין כאמור בפרטים 1 עד 6 ו-23 לתוספת – בתוך 14 ימים מיום שקיבל את הטובין; לגבי פרטים 1 עד 3, 6 ו-23 לתוספת, פתיחת האריזה המקורית כשלעצמה לא תיחשב שימוש או פגימה בטובין, אלא אם כן יוכח אחרת; חיבור הטובין לחשמל, גז או מים ייחשב לעניין זה שימוש בטובין;
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר