שלום.
בסוף יולי נרשמתי לקאנטרי בעיר שלנו ושלמתי 2200 בצקים.
אחרי חודש החלטתי לבטל ואפשר לדבר שם רק עם הפקידות.
למשך חודשיים הן אמרו לי שאין להם מייל ולהגיע אישית לכתוב מכתב.
אין לי זמן,אני עובדת בשתי עבודות.
אחרי כמה ימים הם מתקשרים אומרים לי שהצק חזר והמנוי שלי מושבת..התקשרו אליי כמה פעמים ביום בשביל שאני אחזיר להם את הכסף.
הצ'ק כובד וזה היה טעות שלהם.
אחרי שבועיים בערך הגעתי עם אישור מהבנק שזה אכן כובד.
הפקידות אמרו לי שזה טעות שלהם ועדיין אף אחד לא טרח להודיע לי ולהתנצל על הטעות.
בסוף גם אמרו לי פתאום שכן קיים מייל אחרי שחודשיים אמרו שאין.
בסופו של דבר מוכנים להביא לי זיכוי של 840 שקל!!
אחרי ששלמתי 2200 והיה בשימוש חודש!
לטענתם הסבירו לי את במעמד הרכישה (מה שלא קרה)
ויש חוזה.
הגעתי לקאנטרי ואחת הפקידות התחילה לצעוק עליי שאני שקרנית שאף אחד לא אמרה לה את זה,שאין סיכוי שכל מה שאמרתי הוא נכון.
יצאתי משם בדמעות ולמנהל זה לא בדיוק משנה.
הכל היה טעות של הפקידות מלכתחילה ואני צריכה לשלם על זה עכשיו.
יש לי פה עילה לתביעה?
שלום,
בהתאם למה שאת מתארת יש עילה לתביעה בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר