היי לכולם..
חייבת התייעצות....
הזמנו סלון קטיפה לפני כשלושה חודשים. שילמנו ממיטב כספנו.. הסלון הגיע לאחר כחודש ולאחר שסידרנו אותו בביתנו ראינו שהוא מרופד בצורה מזעזעת (אנחנו ביצענו את ההובלה במקום לשלם למוביל).
דיברנו עם בעל החנות ומסתבר שזו פאדיחה של הרפד. אמר שיזמין לנו שוב ובהמשך נראה מה לעשות עם ההובלה. מיותר לציין שלא דרשנו פיצוי כלל ואף שאלנו אם כדאי שנחליף סוג בד (שלא יקרה דבר כזה שוב) ונעננו בשלילה.
לאחר כחודש וחצי (במקום חודש!!!) הגיע הסלון השני. כמובן שנסענו אנחנו להחזיר את הישן ולקחת את החדש (למרות שלדעתנו לא אנחנו צריכים לספוג את עלות הנסיעה וכו).
סידרנו את הסלון בחנות שנראה שאכן הכל בסדר ומסתבר שלא. שוב יש בעיה בגוון.
דיברנו טלפונית עם בעל החנות שלא היה רק שהפעם דרשנו פיצוי על עוגמת הנפש. אמר שהחוק לטובתו והוא לא צריך לספוג בעיות שיש בבד. לטענתו הוא עשה את שלו והחליף לנו סלון ואם יש לנו בעיה בריפוד- זה לא קשור אליו.
המינימום שהוא יכול לעשות כרגע זה לתת לנו סלון חדש (ואפילו בד אחר) ולהוביל אותו לביתנו. הוא לא מוכן להחזיר את הכסף ובטח שלא לתת פיצוי.
עם מי הצדק ואיך ממשיכים הלאה?
כמו כן לא קיבלנו חשבונית רכישה על אף שלא ביקשנו. האם תקין?
אשמח לעזרה.
תודה רבה..
שלום,
החנות צריכה לספק לכם את המוצר שרכשתם במקרה הזה את הסלון בגוון הצבע הנכון ובבד הנכון ובאם לא, בהתאם לחוק אתם רשאים לבטל עסקה ולקבל פיצויים כספיים בגין כך (בין היתר פיצוי בגין עוגמת נפש).
לעניין החשבונית - לא תקין שלא קיבלתם חשבונית.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר