התקשרתי לחנות x וביקשתי ממנה לברר אםיש במלאי בגד בסכום של 350 ש"ח, המוכרת אמרה שאין לה במלאי ואם אני רוצה היא יכולה להזמין לי מהמעצבת את הבגד ואז התשלום מראש, אמרתי לה מצויין, נתתי לה את הכרטיס אשראי ולקחתי את הבגד אתמול מהחנות. לצערי הבגד לא יושב עליי כמו שרציתי, וביקשתי להחזיר אותו לחנות עם הטיקט. המנהלת של החנות לא מוכנה לשמוע על זה, היא אמרה שהיא מוכנה אולי להחליף לי את זה. אמרתי לה שיש חוק שמותר לי להתחרט עד שני ימי עסקים והיא אמרה שהיא הזמינה את זה במיוחד ולא ניתן להחזיר את זה. אני מדגיש שהבגד הוא חלק מקולאקציה של מעצבת (שהיא הספק של החנות) ולא הוכן במיוחד בשבילי. היא אמרה לי שאני כפוי טובה ושאני צריך להגיד תודה שהיא הביאה לי את זה לחנות, הכל מוקט. האם לפי החוק מותר לה לטעון שמכוון שהיא הזמינה את זה במיוחד מהספק אז אני לא יכול להחזיר את זה?
שלום,
התשובה לשאלתך נמצאת בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
אנא עיין בתקנות בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר