שלום אני גר באשדוד באיזור ב' ועד לפני שבוע הייתי מקבל משלוחי דואר וחבילות ליד הבית שלי, אך החליטו להעביר סניף המשלוחים לאיזור א' שבישבילו אני צריך לקחת אוטובוס, אז ההזמנתי תור בימיוחד באפליקציית My visit ליום חמישי 19/1/17 בשעה 10.50 ולקחתי חופש מהעבודה בימיוחד להגייע אך כשהגעתי הסניף היה סגור והיה כתוב שהוא פתוח מ14.00עד 19.00 כל יום!, כשהנתקשרתי לשירות לקוחות אמרתי להם שאין ביכולתי לקחת בשעות האלה את המשלוחים שלי כי אני עובד מהבוקר עד שמונה בערב, כשביקשתי פיתרון אחר אמרו לי או שמישהו יבוא לקחת בימקומך אמרתי שאין מי שיכול או לשלם 19.90 משלוח עד לבית, כשניראה לי אבסורד לשלם על משלוח של 5 שקל 19.90 רק ביגלל שהם שינו את שעות הפעילות שלהם ופירסמו מידע מוטעה באתר אז האם אפשר לתבוע על עוגמת נפש וניצול מכוון של לקוחות? תודה
שלום,
באם הטעו אותך בעניין זה יש לך עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר