שלום רב.
רציתי לברר אם יש לי עילה לתביעה ומה העילה כי לא יודע אם חוק הטכנאים עוטף את הדבר הזה...
הזמנתי מוצר מחו״ל. יצרתי קשר ב 17 לחודש עם חברת השילוח אשר טענו כי היתה להם טעות כנראה. ושמחר בתאריך ה 18/1 המשלוח יגיע בין השעות 0900-1700. מאחר והמוצר חשוב לי ובגללו הרכב תקוע במוסך החלטתי לא ללכת לעבודה ולהמתין בבית למוצר... משראיתי שאין טלפון או סמס מחברת השילוח שוב חייגתי ואמרה לי מישהי אדיבה שהיתה ״תקלה״ שוב. ושהיא מצטערת. ושמחר המוצר יגיע לביתי. שוב נאמר בין השעות 0900-1700. שוב לא הלכתי לעבודה. מאחר והמוצר שאני ממתין לו דחוף מאוד לרכב שתקוע במוסך ... שוב חייגתי היום ואמרו שמצטערים על אי הנוחות. אבל המוצר לא יצא לשילוח... כמובן פספסתי יומיים עבודה על זה. מיותר לציין את העוגנת נפש שבהמתנה המורטת עצבים.
אני יכול לתבוע על כך.? בגין איזה חוק להישען.?
שלום,
חוק הטכנאים חל רק על טכנאים ולא על שליחים. אך בהחלט אפשר להגיש תביעה בגין רשלנות ונזק שנגרם בגין רשלנות זו ובית משפט יכול לתת פיצוי בסכום מקביל לקבוע בחוק הטכנאים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר