שלום רב, בנובמבר טסתי עם חברת אל על לוורשה, בדיוק היו להם את העיתונים ושביתת הטייסים, עיכבו אותנו בנתב"ג 7 שעות בלי לעדכן ובלי למסור מידה, בסופו של דבר לאחר 7 שעות המתנה העלו אותנו לטיסת ישראיבנוסף שילמנו על טיסת אל על עם אוכל... בטיסות ישראייר קיבלנו קארוסון (לא טרי) וכוס שתייה, בטיסה חזור צורפנו לחברה מקומית במקום אל על וזאת לאחר ששילמנן לאל על על בחירת מקומות בחזור וכמובן שלא קיבלנו החזר הושיבו אותנו היכן שהיה מקום פנוי, במטוס קיבלנו כריך (שאף אחד לא אכל מחוסר טריות ולמיטב זכרוני חוסר כשרות) ובקבוק מים
גם בהליך וגם בחזור טסנו בצפיפות מזעזעת, עד היום חברת אל על לא התנצלה, לא פיצתה אותנו ולא החזירה לנו כסף , בקלות יכולנו לקחת טיסת צ'רטר ולשלם חצי מחיר.... האם יש לי עילה לתביעה מול חברת אל על?????
שלום,
באם באותו הזמן חברת אל על הכריזה על שביתה (כדין), אין מה לעשות, חוץ מלבחור בפעם הבאה נכון יותר עם איזו חברה לטוס.
באם אל על לא הכריזה שביתה (כדין) כפי שכנראה קרה, יש לך עילה לתביעה כנגד חברת אל על.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר